Monday, February 4, 2008

Reminder Blogtxt

Sa nu uit sa citesc despre BlogTxt si Bulandra.

Si dupa ce citesc, sa nu uit sa imi pun un reminder ca sa imi aduca aminte ca trebuie sa ma duc sa vad despre ce e vorba.

Si dupa ce aflu daca mi-am pierdut ceva timp din viata cu treaba asta, sau nu, sa nu uit sa scriu aici pe blog ca sa aflati si voi despre ce e vorba.

Daca n-ar fi blogurile, de unde am mai lua totul mura'n gura?

http://www.beep.com/members/blogtheatre/romania.htm

...dupa 3 ore...

Bun, am citit pe fuga ceea ce era de citit. Acum, chiar nu am timp sa aprofundez subiectul pentru ca ma delectez atat cat pot si eu, de aici de la serviciu.

Am aflat ca este vorba de un proiect, care a inceput cam cu o jumatate de an in urma. Aproape jumatate. Sau mai mult.

Acest proiect international consta in urmatoarea chestie: se cauta pe net cele mai interesante postari sau bloguri intregi si se transforma in piese de teatru. Nu mai lungi de 30 de minute. Sau, din cate vad eu, unele pot fii mai lungi.

Daca dati un clic pe linkul acesta, vi se prezinta proiectul.

Aici, gasiti toate blogurile si postarile nominalizate si/sau jurizate deja.

Iar aici, progresul proiectului.

Iar la urmatoatele linkuri veti gasi unele dintre cele mai bune subiecte.
Eu am ras, cum nu am mai ras de mult. Bine, eu imi si imaginez actiunea, pe masura ce citesc sau mi se povesteste ceva. Deja se transforma in mintea mea si imaginile incep sa curga ca un film. Am o imaginatie bogata si bolnava, pacat ca am doar privirea inteligenta si nu prea stiu sa ma exprim.

Vi le recomand.
Si va rog sa vizionati piesele sau repetiile. Eu am aflat destul de tarziu de ele, dar cred ca voi recupera.

Sa aveti o zi mirobolanta.

Tampoane parfumate. Da' , de bagat in nas... - Abjectu'
Povestea Imparatului Berila - Gogu Kaizer
O crima perfecta
Electrons clustered around my heart
...din intamplare...

0 comments: