Monday, February 4, 2008

Din ciclul "Clanul femeilor"

Azi am primit un mail din ciclul "da mai departe femeilor inteligente si barbatilor care pot sa inteleaga"...

Adica ele au dreptul sa fie "misogine", iar noi, sa purtam ochelari de soare ca sa ne ascundem privirea "inteligenta".

Vi-l dau si voua mai departe.
Sa-mi comentati daca ati luat sau ati dat ceva de la , si anume, jumatatea voastra.

>>Sotie inteleapta

Dupa 25 de ani de casatorie , intr-o zi mi-am privit sotia si i-am spus:
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14 "alb-negru", dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare un TV color cu plasma, dar adorm cu o femeie de 50 de ani. Draga mea, cred ca ai o problema!
Sotia mea fiind o femeie inteleapta, mi-a spus :
- Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani, ca eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea !!!
:))
<<

0 comments: