Tuesday, March 16, 2010

Mie scarba de adevar, mi-e lene sa schimb ceva

Citeam blogul lui Bendeac.

Am mai spus, tipul asta seamana cu mine, norocul lui este ca poate sa spuna adevarul un pic mai dur decat mine. Poate sa injure, sa vorbeasca de dat in cap manelistilor, de bagat in pizda masii pe anumiti oameni, fara sa aiba ceva de pierdut.
E persoana publica, vorbele lui sunt metafore, licenta poetica, o opinie sprijinita de constitutia libera.

Poate o sa-mi spuneti ca si eu traiesc pe planeta Romania si ca am si eu aceleasi drepturi ca si el.
Sigur ca da, sunt convins de asta.
Problema este ca societatea noastra isi bate joc de noi. Trebuie sa ne dovedim nevinovati noi insine, nu functioneaza faza aia cu demonstratia lor ca am facut nu stiu ce, decat daca suntem o persoana foarte multa in numar de coaie.

In fine, imi place de om, in general, si de ceea ce stie si vorbeste.
La fel si cu Badea, dar pe asta nu mai am timp sa il ascult.

Nici pe Bendeac, nu l-am mai vazut de la Mondenii decat o data, nu stiu nici macar in ce zi e emisiunea lui de la Antena.


Sa revin la oile mele.
Citeam blogul lui.

Din pacate are cam mult dreptate in majoritatea posturilor.
Problema este ca, virgula, pauza, efect, se cam exprima acolo intr-un mod care ajunge sa isi serveasca mesajul exact cat trebuie, unde trebuie si cand trebuie.

Ma sensibilizeaza anumite posturi (Toma, Toni - din cele mai recente) dar ma si instiga altele.
Pe bune, daca as avea si eu ceva sange in veioza, as vrea sa ader la KKK-ul pe care as dori sa il initieze el. Atentie, eu as dori sa il initieze.
Sa nu se interpreteze ca ar vrea el, se mai trezeste cu vreo acuzatie din partea cuiva care stie sa numere doar din 2 in 3 si sa citeasca doar vocalele.

Am petrecut o ora citind posturi, vizionand filmele de pe youtube, ma intristeaza prostia noastra si nedreptatea, felul nostru de a nu ne respecta valorile ci doar de a ne lauda cat mai tare de brelocul (brelocurile) cu X5 (X6 am vazut aseara pentru prima data, nu ma pasioneaza pasiunile altora), telefonul de fite care nu stie decat sa primeasca apeluri (eventual si sa dea), sa fie stralucitor cu cele t-spe mii de cristale svarovschi (si stiu cum se scrie, si pot, dar nu vreau), dar daca vrei sa iti faci treaba cu el, mai bine ti-l bagi in cur.

M-am amuzat, intristat, enervat, refulat, reluat ciclul Carnot.

La mai mare, Mihai.

P.S. Sper sa nu te superi ca te-am tutuit.

0 comments: