Wednesday, March 3, 2010

Bancul zilei

Un englez, un scotian, si un irlandez trebuie sa tina fiecare cate un discurs, aceluiasi grup de surdo-muti.

Englezul se urca pe podium si incepe discursul prin a se freca pe piept si dupa aceea intre picioare. La sfarsitul discursului, ceilalti doi il intreaba de ce a facut acele gesturi iar el raspunde:
- Cand mi-am frecat pieptul era ca si cum as avea sani, asa ca ma adresam doamnelor. Cand m-am frecat intre picioare, m-am adresat domnilor.
Asadar, discursul meu a inceput cu "Doamnelor si domnilor...".

Urcandu-se pe podium, scotianul se gandeste sa fie mai breaz, asa ca isi incepe discursul batindu-se cu pumnul in piept, frecandu-se pe piept si apoi intre picioare.
La sfarsit explica faptul ca el a aratat intai la inima, apoi la sani si dupa aceea la texticole si de fapt a spus: "Iubite Doamne si iubiti domni...".

Irlandezul se urca ultimul pe podium. Se bate cu pumnul in piept, se freaca pe piept, apoi intre picioare si in final o scoate afara si se masturbeaza in fata tuturor.
La sfarsit explica faptul ca prin gesturile lui a spus: "Iubite doamne si iubiti domni, am deosebita placere...".

0 comments: