Tuesday, September 15, 2009

OFERTA! Sunt fraier, pacaliti-ma cu ceva!

De ceva vreme nu prea imi mai trag boii la caruta.

1. Ma da afara "tata socru", ca s-a saturat sa ii platesc facturile, sa ii iau medicamente, sa ii cumpar mancare, sa ii car prin casa diverse lucruri, sa sar cu banul cand isi propune el renovari prin casa de vreo 30-50 de milioane. Lui nu ii trebuie un asa mototol ca mine.

2. Cautand de inchiriat ceva, am dat peste alti nebuni care au rupt contractele cand au vazut ca au cerut prea putin. Ba mai mult, m-au si amenintat. Iar alti mosi si babe au spus ca ei tin mai mult la mobila din casa de pe vremea lui Pazvante, decat la garsoniere sau apartamente. Ramaneti cu ele, taica, oricum, pe lumea ailalta te duci tot in pula goala.

3. Agentia imobiliara nu a vrut initial sa imi returneze comisionul. Deh, m-as fi inteles eu cu proprietarul sa le tragem teapa. Nu-i nimic, am facut contract cu ei ca daca nu imi gasesc garsoniera de inchiriat, imi resituie comisionul. Dupa ce am modificat cateva clauze prin contract, l-am semnat. Azi am recuperat comisionul. Nu e mare, in moneda EUR. Dar ganditi-va la salariile din Romania si cam ce inseamna in lei chiar si 100EUR.

4. Enel nu emite facturi de regularizare, cel putin mie, de vreo juma de an. Iar eu, necascand bine ochii, am vazut ca imi lipseste treaba asta asa ca ma astept la vreo 350RON de plata. Misto este ca nu raspund la nici un numar de telefon. Si mai misto este faptul ca au o angajata careia cel putin 30 de persoane au reclamat-o ca nu a dus banii la casierie si ca i-a folosit in scop personal si inca nu vor sa renunte la ea. Probabil au vreun aranjament, sa mai plateasca fraierii inca o data. Ma rog, am fost fraier o data, acum platesc totul prin internet.

5. La serviciu trebuie terminate niste chestii inca de "ieri" dupa cum se spune. Mai am un pic si vin si cu scule si cu bani de acasa, iar pe "colegi" nu trebuie sa ii deranjez cu mailuri sau telefoane, ei nu au timp de asta, trebuie sa vina din concediu ca sa isi faca alte cereri de concediu, ca nu mai au timp si trece vara la turci.


.
.
.
Mai sunt niste maruntisuri, dar nu mai am energia necesara.

0 comments: