Friday, January 11, 2008

Rutina, oboseala

Tocmai am gasit o imagine pe un anumit blog (nu dau nume, dar scrie undeva anume biggrin) care zice asa:

oboseala
Acum cateva luni prin 2007 eram si eu ca tot omul, la scarbiciu.
Si eram obosit si somnoros, exact cum trebuie sa fii pe la 11:20 dimineata.

Ma ridic de la birou, iau cana de apa si ma indrept spre automatul de lichid incolor (tot apa, ca tuica nu se livreaza deocamdata), care nu este cu bidon, ci doar filtreaza apa de la robinet.

Si cum ajung eu in fata lui, imi sare in ochi ledul rosu din dreapta (din cele trei pe care le are) si ma gandesc: "ok, hai sa mai stau cateva secunde, astept pana termina de incarcat".

Dupa cele 10 secunde de gandire, urmeaza inca 10 secunde de enervare: ce dracu incarca asta atat de mult?

Iar dupa ultimele, urmeaza inca 10 secunde de "cat de teminat sunt" si vreo 5 minute de ras cu colegii despre intamplarea mea.

Oare cat de obosit/plictisit/rutinat trebuie sa fie cineva incat sa creada ca dozatorul de apa are nevoie de timp de incarcare/upgrade ? biggrinconfused

Daca nu ati inteles nimic din ceea ce am scris eu mai sus, inseamna ca sunteti obositi. Recititi.

Daca nici a doua oara nu ati inteles mare lucru, inseamna ca sunteti si dumneavoastra o pesoana foarte rutinata. Recititi.

Daca nu ati inteles nici a treia oara...

0 comments: