Friday, August 24, 2007

Ce sa mai furam azi

Deoarece sunt om, sunt supus tentatiei si greselilor.
Adica, virgula, cateodata mai fur si eu. Idei, bre! Dar subtil.

Dupa ce facusem cateva capturi de la teve si le postasem pe youtube, intr-o zi, curios, am vazut niste chestii mici micute (linkuri) care imi spuneau ca de acolo s-a clicait in ultima vreme pe filmuletele mele.

Nu, nu ati inteles.
Nu sunt ingamfat si pretind ca filmele inregistrate de la TV sunt ale mele (sunt ale aluia care le-a difuzat la TV, eu doar le-am "imprumutat" putin).
Constatam de fapt, faptul ca cineva a inclus in site-ul lui filmuletele mele (e treaba lui daca isi castiga audienta sau bani, nu am pretentii).

Let's go back to our sheep!

Nu ma gandeam vreodata ca pe langa penibilii care nu-si dau seama de propria valoare intr-un anumit domeniu (vezi filmulet)




pot exista altii mult mai penibili, penabili si idioti.



vezi dovada de idiotenie


Apropo, conform unor institutii de specialitate, idiotenia este ultima forma de sub-dezvoltare intelectuala. Sau prima, daca e sa ne legam de numerele pozitive.

Din comoditate am apelat la Wikipedia:

I.Q. Range Classification
140 and over Genius or near genius
120-140 Very superior intelligence
110-120 Superior intelligence
90-110 Normal or average intelligence
80-90 Dullness
70-80 Borderline deficiency
50-69 Moron
20-49 Imbecile
Below 20 Idiot

0 comments: