Wednesday, April 21, 2010

Cybersex

Dialog pe internet.
El: buna, esti in dus?
Ea: ?
El: dush!
Ea: aaa, da, masaj, alintat... e foaaarte bine...
Ea: tu?
El: am amutit!
El: stai sa cuplez diacriticele, cine te alinta?
Ea: eu, cu mânutele mele...
El: atunci astept sa termini
Ea: am terminat de jumadeora, trebuia sa fiu ok pentru tine
El: da? si eu am procedat la fel, dar fara masaj si celelalte
Ea: comunicam bine...
El: tot ca sa fiu ready
Ea: si esti?
El: da, m-am inspectat,
Ea: si ti-a iesit socoteala? numaratoarea vreau sa spun!
El: spune
Ea: eu?
El: da, tu, sau ai pus sosia la pupitru
Ea: nu, sunt eu!
El: identifica-te, zi-mi parola!
Ea: am un funduleţ răzleţ
El: tu esti, fa clic pe el
Ea: ia-ti singur si nu ma provoca
El: esti deja provocata
Ea: oho, si înca cum
El: sa aud! cum?
Ea: cu ce
Ea: de unde sa încep
El: de sus în jos
Ea: greu de spus în cuvinte
El: tocmai pentru asta au inventat baietii internetul ca sa evoluam de la bestie la om
Ea: superb...
El: deci,
Ea: tu trebuie sa începi, despre tine
El: ar fi culmea asediului sa fie invers, dar da tu tonul,
Ea: trebuie sa ma ajuti
El: eu fac restul...
Ea: suna bine, dar sa nu te uiti!
El: nuuuu
Ea: n-ar mai avea nici un rost sa mai vorbim
El: suntem pe mess?
Ea: aaa, da
El: ?
Ea: m-am blocat, nu stiu, ajutooor...
El: parca ai fi partizan, nu scoate omul nimic de la tine
Ea: ti-am zis sa ma începi tu
El: ochii, nasul, gâtul, gâtul
Ea: umezi, nasul cârn si rece, gâtul calm
El: calm?
Ea: da,da
El: narile fornaie?
Ea: stai sa vad. nu. trebuie?
El: sigur ca trebuie, trimite-le presiune
Ea: ma faci sa râd
El: poti sa si râzi
Ea: am scapat laptopul din poala,
Ea: unde ramasesem
El: nu e bine cu laptopul în poala, e incomod si inestetic, uite ti-am adus putin cognac într-o ghinda
Ea: de unde stii ca-mi place ... ghinda? pupici!
El: aseaza-te confortabil, eu primesc orice informatie cer
Ea: mi-am schimbat pozitia, sa ma înveti si pe mine cum primesti orice informatie, am învatat si eu câte ceva
El: ce ai învatat?
Ea: cum sa cer informatii, si cum sa le vad
El: întrebi si îti vin în minte
Ea: si mi se raspunde?
El: sigur, imagini, texte,cifre, orice; mirosuri
Ea: mirosuri? a ce miros?
El: ....a trup
Ea: normal
El: stii cum e mirosul de trup?
Ea: oarecum
El: e cel mai usor de manevrat
Ea: ?
El: poti sa faci pe cineva sa miroasa cum vrei tu, întelegi?
Ea: nu, ce meserie ai? cum crezi ca miros eu?
El: sa nu te astepti la un raspuns cosmetic
Ea: nu ma astept la nimic cosmetic de la tine, nu ma cunosti, nu stii unde locuiesc, doar laser, bisturiu si lovituri pe taste
El: totul e doar informatie, femeia trebuie sa aibe mirosurile ei, ea se destainuie prin mirosuri
Ea: mi se ascut simturile, te ascult, este o chestiune de igiena
El: nu numai, intervine un anume rafinament, ce apartine de senzualitate, de sexualitate. feromonii
Ea: simt o pata de parfum de la încheietura mâinii de acum trei zile
El: vorbeste-mi despre alte mirosuri, nu de atomizor
Ea: nu stiu sa vorbesc despre ele, ti le las sa le descoperi tu
El: sunt mirosuri pe care narile le adulmeca si când le gasesc le aspira cu lacomie. alerta se da în tot organismul. nu e alarma de intoxicare e cu totul altceva, altceva ... de declansare ... fiecare regiune are codul ei de identificare si de alerta. dupa un timp mirosurile se amesteca si începe o oarecare degringolada. organele doresc sa se reorienteze fiecare îsi cauta perechea si da peste altceva. în final totul pare amestecat si nimic nu mai conteaza...
Ea: mai spune-mi
El: evident aceste mirosuri atat de pretioase si pretentioase sunt si cele mai sensibile. ele se degradeaza repede si de aceea corpul trebuie îngrijit cu atentie.
Ea: înteleg
El: în evanghelia eseniana se spune ca oamenii trebuie sa se spele odata pe zi. nici mai des nici mai rar. deci mirosurile au si ele un timp de maturizare.
Ea: instinctiv, asa am facut mereu.
El: confirmi?
Ea: da
El: de fapt discutam de o civilizatei a bacteriilor
Ea: chiar
El: ele ne ajuta pe noi sa ne iubim, sa ne urâm, sa ne deconspiram emotiile, e ca si cum paznicii ar aprinde focurile ca vin dusmanii, sau ar deschide portile sa intre musafirii
Ea: ce interesant, mirosul musafirului
El: mirosul musafirului iubit
Ea: ce imagini îmi declansezi!
El: femeile exceleaza în selectivitatea mirosurilor
Ea: ma coplesesti, regret inabilitatea de a ma exprima prin vorbe
El: dar ai atâtea alte mijloace...
Ea: nu înteleg cum vine informatia la tine
El: e suficient sa începi si sa desiri si firul te duce
Ea: la ariadna
El: nu trebuie sa-l rupi si nici sa-l înozi
Ea: ok
El: niciodata nu e un singur fir ci o puzderie, aici intervine priceperea, se câstiga greu
Ea: te cred
El: ai sonor la laptop?
Ea: da
El: camera?
Ea: da
El: vezi ca pot fi interceptate foarte usor, eu le-am dezafectat
Ea: nu prea deschid eu astea
El: când ai facut-o ultima data?
Ea: acum vreo sase luni, la ziua mea
El: ca sa te cucereasca cineva?
Ea: e ceva de rau?
El: nu, dar ti-a aparut un tremur în plus, pe coloana
Ea: nu-l simt
El: te-ai obisnuit cu el, sau cu dânsul
Ea: iar m-ai luat prin surprindere, unde ramasesem...
El: gâtul, sânii, dar ti-ai consumat exercitiile la dus
Ea: nici vorba, nici macar nu am încercat
El: abdomenul, fesele. aici halta este mai lunga.trebuie sa te ocupi de fiecare în parte. exercitiul este bilateral, altfel nu se poate, nu m-ai observat pâna acum...?
Ea: începusem sa te simt, sa ma acomodez cu tine. nu spune nimic.
Ea: întreaba-ma
El: ce iti place cel mai mult?
Ea: stai, ca gândesc, ceva cu totul deosebit...
El: da
Ea: intromisia,
El: da, e inimitabila
Ea: în mine e vijelie
El: ma înciti
Ea: speechless
El: stau cu cursorul pe tine
Ea: vorbeste-mi, întreaba-ma
El: nu prea ma iei în serios
Ea: daca ai fi aici si m-ai atinge n-ai mai zice asta
El: tocmai treceam pe acolo
Ea: cred ca am 10000V
El: ar fi prea simplu
Ea: e o dovada ca sunt aici cu toate simtuirle implicate, dar parca ma simt încoltita.
El: poti sa te deconectezi
Ea: nuu, e ceva ce îmi place pâna la o anumita intensitate...
El: dupa care
Ea: dupa care îmi place si mai mult
El: pacat de netul asta, a mers ca niciodata
Ea: ce-ti veni, crezi ca mi-e usor?
El: atunci sa lasam pe alta data
Ea: nu cred ca e bine, daca nu trec acuma de bariera asta... vreau sa deliram erotic în retea
El: uite îti trimit o floare. are mirosul tau!
Ea: ma duc sa o descarc în vaza
El: e mica, mica, sub 30k, vine imediat
..............................................,-`~@
Ea: waw, e sublima, e carnivora? De unde ma stii asa de bine?
El: am suprimat distantele
Ea: întelegi ce senzatie mi-ai trezit provocându-ma? Sunt disperata, nu pot sa exprim, simt ca explodez, dar cum sa te fac sa citesti asta
El: nu vreau sa explodezi, vreau sa ma înlantui, sa curgi prin mine
Ea: asta se întâmpla,
El: acum, nu mai amâna
Ea: nu amân nimic
El: atunci va fi potopul
Ea: acum e flacara,
El: e doar o biata tornada ce se însurubeaza bezmetica, o simti?
Ea: unde o dirijezi? sunt ca un animal încoltit
El: de asta ti-am zis din prima clipa "fundulet razlet"
Ea: speriat de libertate
El: cine mai are nevoie de libertate? aici e vorba de opresiune, de invazie
Ea: sunt ravasita
El: am oprit atacul, esti în alta lume...
Ea: du-l pâna la capat, sunt într-o stare...
El: e un joc inegal, mi-ai trimis atâtea fotografii, te stiu pe de rost
Ea: iar eu pe tine, deloc
El: deci situatia te obliga sa ma înlocuiesti inevitabil cu cineva cunoscut.
Ea: nici gând, situatia ma obliga sa te cunosc pe tine
El: la ce bun? ce reactie vei avea când chiar voi fi cu tine?
Ea: o sa te stiu
El: o sa simti ca am mai trecut pe acolo?
Ea: deja simt asta
El: vrei sa revin
Ea: dar esti aici
El: bine, fii din nou femeie, nu tastatura
Ea: te iau si te tin, devin femeie cu tine
El: simti ce miros devastator ai?
Ea: acum înteleg ce ziceai mai devreme, stiu cum miros acum
El: e tardiv nu te mai poti preface, e mirosul femeii pe care o ascunzi
Ea: blând si insinuant
El: si pe care o voi provoca sa iasa la lumina, crud si tandru
Ea: exact cum îmi doresc, despleteşte-mi picioarele...
El: ia câta fericire vrei, universul e darnic. dezbina-ti coapsele...
Ea: mi-e frica
El: voi intra sa refacem traseul primordial în sens invers
Ea: te primesc cu totul
El: priveste-ti culorile, pacat ca nu le vezi dinauntru, ca mine
Ea: nu le vad
El: îti las un mesaj pentru generatia urmatoare... si ies
Ea: îl simt
El: sa-l duci peste decenii
Ea: sunt coplesita, nu te merit
El: eu nu te merit, chiar daca ma accepti. o sa-mi spui când începi sa ma iubesti?_
Ea: deja te iubesc, trebuia sa o faci mai demult
El: nu îti place sa risti
Ea: nu ti-am povestit tot despre mine
El: ai vrut tu, sau te-a scuturat vântul?
Ea: daca am vrut? daca vreau? îmi doresc...
El: oricum ne putem trezi si o putem lua de la capat cu alte personaje. vezi ce instrument minunat ne-au pus la priza?
Ea: ar fi trebuit sa ne fi adus unul lânga altul
El: pentru ce? ma duc sa ma culc, te voi gasi în asternut. noapte buna
Ea: te tin la piept
El: stinge-l
Ea: mi-e greu e prea brusc...înca vibrez
El: dormi
Ea: daca mai atingi tastele ma topesc...fac un efort sa ma ridic, sa ajung inundata în patul mare si gol
El: fa din nou dus, echivaleaza cu stergerea fisierelor...
Ea: nici nu ma gândesc, nu vreau sa scap nici o unda de senzatie
El: ...sa se poata încarca apoi fericirea altcuiva. vezi ca ti-am schimbat parola.
Ea: nu-ti mai place funduleţ răzleţ?
El: de acum ai parola despleteşte-mi picioarele
Ea: lesin...
El: tii minte?
Ea: ...ma omori...
El: dormi, la tine e aproape ziua...

0 comments: