Thursday, July 2, 2009

Intelepciuni

"...gesticulez catre arbitru sau jucatori (desi sunt constient ca ei sunt pe ecran si eu nu ), dau cu pumnul in masa, imi pun mainile in cap, fac spume, sarbatoresc goluri importante alergand prin casa... e normal nu?"

"uite aici alte unghiuri, care nu numai ca nu se intilnesc, dar se si despart."


"Fiecare fata este unica in felul ei, iar cateodata mai este shi greu sa o intzelegi, de unde vine shi ideea ca sunt proaste."


"Singura arta veritabila pentru care eu as baga mana in foc este modul post-modern al procesului de digestie si masticatie. As vrea sa vad un film alb-negru si cu un soundtrack very minimalist despre asa ceva. Iures, Piersic, dati un semnal sa stiu daca ma duc sa beau o sticla de gin si sa mananc trei farfurii de ciorba de fasole. I don't bitch 'bout money, I only bitch about my mom and Jesus."


"Fara sa fiu rautacios (sau poate sunt, dar asta e o chestie personala) pot sa va spun ca patritosmul e ca pizda. Atat timp cat o tii pentru tine totul e ok. Dupa ce o imparti cu altii e deja rasuflata. Nu va mai impanati atat cu sentimentul asta patriotic ca nu va sta bine. Zicea bine cine zicea: "Fiecare cu pizda ma-sii!""


"Camerele tinerilor din ziua de astazi sunt sub orice critica. Au pe peretzi tot felul de postere cu metalishti shi satanishti ca Animal X, 3rei Sud Est, Andre..."


"Legea gravitatiei exista pentru ca locuitorii din emisfera sudica, fiind cu capul in jos, sa nu cada in cosmos."


"Strutul baga capul în nisip când e pericol ca acolo are el ouale si sa-si ia ramas bun de la ele."


"Bineinteles ca nu toate femeile de pe sosea sint niste curve. In mare parte te uiti si la numar si la data cind se termina leasingul."


"Sunt curios, la polul nord, unde jumatate de an e zi si jumatate e noapte, cum se saluta lumea. 6 luni isi zic neatza, 'na seara, si tot asa. Si daca as merge acolo, si i-as zice unui eschimos "Trec maine pe la tine.", cand ma va astepta, peste 24 de ore, sau peste 6 luni?
Asta asa, sa stiu eu, in caz ca o sa trec pe acolo candva."


"Eu sunt mult mai curios ce se intampla cu bietii porumbei, care in ultima vreme se caca intr-un mod cel putin dubios. Adica, celebrii gainati au ajuns un fel de balegi care dupa ce ca sunt mari sunt si acide. M-am chinuit de mi-a venit rau sa curat de pe masina vreo trei diarei care ocupau jumate de capota. Sunt porumbei si se caca aproape cat ma cac io. Sau v-ati cacat vreunul pe masina mea?"

0 comments: