Wednesday, June 20, 2012

Glumite

El se întoarce acasa noaptea târziu. Sotia, cu o privire crunta îi arata ceasul.
- E ora doua!
- Si ce? Daca as fi stat acasa n-ar fi fost tot ora doua?



Un alcoolic se trezeste gol în morga. Se ridica de pe targa si se duce spre usa. La intrare statea o batrâna:
- Buna dimineata, doamna.
Aceasta speriata:
- Doamne, care dimineata buna, esti în morga.
- Bine, bine, atunci ... Guten Morgen!...



Doi vechi amici stau de vorba:
- Auzi, ma, ce e ala sah?
- Ba, dar nepriceput mai esti! Sahu' e piesele alea care le bagam noi în punga când jucam table...



Sfatul medicului:
Daca va e frica sa nu va ingrasati, beti inainte de fiecare masa, 100g de tuica.
Tuica elimina frica!



Ea catre el: vezi ca ma duc pana la vecina, lipsesc 10 minute, am lasat oala pe foc, te rog sa amesteci din juma' in juma' de ora.



SMS: Ajung in 10 minute. Daca intarzii, mai citeste o data mesajul.



Anul trecut 4.153.237 de oameni s-au casatorit. Nu c-as fi carcotas, dar nu ar trebui sa fie un numar par?



Doi politisti:
- Dom' sergent, nu cumparati o juma' de porc?
- Pentru ce? Sa se rastoarne in cotet?



Nevasta-mea conduce masina atât de rau, incât GPS-ul i-a zis:
"In 50 de metri, trage pe dreapta ca eu cobor"



- Am venit sa cer mâna fiicei dvs.!
- Cea mare sau cea mica?
- Cum, nu le are la fel?



Scrisoare de la profesoară catre părinţi:
- "Dragi părinţi, vă rog să-l spălaţi pe Bulă! Miroase!"
Răspunsul:
- "Stimată Doamnă! L-am trimis la scoala sa il invatati nu sa il mirositi!"



Nu esti beat, atâta timp cât înca mai poti sta întins pe podea, fara sa te sprijini...



Cercetatorii britanici afirma: "Pâna în 2050 vom fi 10 miliarde"... Dar ce nevoie are Anglia de 10 miliarde de cercetatori ?!?



- Ai auzit ca in Bucuresti , un om e calcat de masina la fiecare jumatate de ora ?
- Vai, dar ce-or avea cu bietul om ???



Un cersetor suna la o usa si ii deschide o gospodina iritata, cu mainile in solduri, pusa pe scandal:
- Ce mai vrei, ba, si tu, ratatule?
- Pai stiti, daca ati avea niste sticle goale de bere, pe care le-as putea vinde...
- Arat eu ca si cum as bea bere ?!
- Aaaa ... atunci niste sticle goale de otet !?



Un cuplu trece prin fata unei cofetarii:
- Mmmmm ce bine miroase, spune ea.
El:
- Daca vrei mai trecem odata



Dupa ce loveste un pieton, o masina isi continua drumul inca vreo 10 metri...
Soferul scoate capul pe fereastra si tipa:
- Fii ba atent!
Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba:
- De ce ba?, dai inapoi ?



- Bula, ai citit "Iarna pe ulita?"
- Doamna profesoara, eu nu citesc nici vara pe terasa si vreti sa citesc iarna pe ulita?



Un angajat intarzie la serviciu, seful sau nervos tipa la el:
-Ar fi trebuit sa fii aici la 8:30! Tipul raspunde:
-De ce? Ce s-a intamplat la 8:30?



La un fotograf au venit mai multi chinezi pentru a se fotografia.
Fotograful se gandi: "De ce sa developez toate pozele, daca seamana leit unul cu altul? O sa le dau aceeasi fotografie!".
Cand primesc fotografiile, un chinez ia fotografia, se uita lung la ea si spune:
- Nu e fotografia mea.
- Cum nu e a ta? - intreaba fotograful - Nu e fatza ta?
- Fatza e a mea, dar camasa nu.



- Nepoate cum ziceai ca il cheama pe neamtu ala care imi tot ascunde lucrurile prin casa?
- Alzheimer, tataie



Explicatie de ziua ei:
Draga mea, magazinul de bijuterii era închis, asa ca ti-am cumparat un iaurt!

0 comments: