Tuesday, May 25, 2010

Din invataturile nevestei

Ce te invata nevasta?

Nevasta te invata despre fericire: "Sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede !"
Nevasta te invata despre nudism: "Plec de aici si te las in curul gol!"
Nevasta te invata despre nulitate: "Tu fara mine esti un nimeni!"
Nevasta te invata despre procreere: "Eu te-am facut ... barbat!"
Nevasta te invata despre mobilitate: "Ce-ti mai fug ochii dupa curu aleia!"
Nevasta te invata despre otet: "Ce acra poate fi ma-ta!"
Nevasta te invata despre juramant: "Zi sa mori tu ca n-ai baut nimic?"
Nevasta te invata despre munca in exces: "Cam multe sedinte peste program ai tu ..."
Nevasta te invata despre transformare: "Cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc!"
Nevasta te invata despre ratiune: "Cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi!"
Nevasta te invata despre dictie: "Vorbesti exact ca ma-ta!"
Nevasta te invata despre sarbatori: "Vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva!"

0 comments: