Wednesday, October 17, 2007

0 comments

... de prin mailuri adunate...

Autorul este necunoscut.
Oricum, vreo 90% se potrivesc pentru fiecare dintre noi.

Si nu las loc de comentarii!




>>
*_FEMEIA LA VOLAN_*

Nu sunt misogin, dar - dupa 10 ani de permis - ghicesc intotdeauna daca masina din fata mea este condusa de o femeie. Daca observ un sofer nesigur, care conduce incet dar neatent, care semnalizeaza dupa ce face manevra sau care merge pe 2 benzi, pariez ca e... o soferita (eu ii zic "p..zda proasta", dar, repet, nu vreau sa par misogin).

Nu stiu cum se face, dar mereu in parcarea de la hypermarket se nimereste cate-o soferita in fata mea. Desi conduce un Matiz sau un Peugeot 206, niciodata nu reuseste sa parcheze. Face 'nspe mii de manevre ca sa se miste 2 cm, in ciuda claxoanelor din spate. Nu stiu de ce, dar in astfel de momente, barbatii se gandesc la sex oral. Atat cu soferita in cauza, cat si cu politistul care i-a dat carnetul.

Daca pe luneta mai vezi si semnul de incepator, atunci tragedia capata proportii shakespiriene. Apreciez totusi bunul simt al soferitelor care-si accepta conditia mizera si isi lipesc pe luneta intre 8-10 semne de incepatori. Ca sa fie clar pentru nefericitii din spate. Sau, pentru nefericitii cu miopie severa, lipesc o "lamaie" custom made, de dimensiunea unui pepene. Copt.

O femeie la volan arata la fel de natural ca un barbat in rochita roz.
In ambele cazuri iti dai cu palma peste frunte si injuri printre dinti:
"Ia uite-l si p-asta cum merge!... Aaaah, e femeie.....". In momentul, dramatic de altfel, in care realizezi ca e vorba de o femeie, te resemnezi. Parca nimic nu mai conteaza. Dumnezeu exista, dar acum e timpul sa-I platesti pentru pacate.
De altfel, veti observa pe buzele barbatiilor expresii de genul: "Dumnezeii ma'sii...".

Ati observat ce cauta femeile la o masina, atunci cand vor sa-si cumpere una? Nu conteaza consumul, fiabilitatea sau performantele tehnice. Ele oricum nu fac diferente dintre carburator si cric. Masina trebuie sa fie mare si incapatoare (shopingu', batu-l-ar vina...), dar sa fie mica si usor de parcat. Culoarea e alta dilema. Trebuie sa fie shic si trendy, dar trebuie sa-i scoata in evidenta si ochii.

Imi place cum sunt tratate (si taxate) femeile intr-un service auto.
Desi singura problema a masinii e intre volan si scaun (!!!), mecanicii pot inventa orice defect, fara sa fie contrazisi. In afara de chei si de oglinda retrovizoare (folosita pentru machiaj, nu pentru a se asigura in trafic), femeile nu cunosc bine nici macar comenzile masinii. De cate ori n-ati vazut o femeie care porneste farurile dand drumu' la stergatoare?

O alta chestie interesanta la femeile-soferite este pozitia de condus.
Intotdeauna scaunul trebuie sa fie dat in fata. Cat mai in fata. Daca se poate, lipit de volan. Obisnuite sa "calareasca", femeile adopta aceeasi pozitie si la volan. Stau "calare" pe volan. Tensionate si speriate, se uita in toate partile, mai putin in fata.. Probabil e sezon de reduceri la haine si se uita prin vitrine.

Femeile nu apasa niciodata ambreiajul cat trebuie. Ele dau vina pe pantofii cu tocuri. Nu va lasati inselati. Si neuronii lor tot pe tocuri sunt.


*_BARBATUL LA VOLAN_*

Dumnezeu a creat barbatul cu volanul in mana. Cand loveste cu picioarele in burta mamei, baietelul cauta de fapt ambreiajul si frana. La 3-4 ani conduce prima masina (teleghidata), iar la 14-15 ani e deja expert in masini si femei. Chiar daca experienta lui se reduce la Dacia lu' tata si la mana lui dreapta...

La 18 ani isi cumpara o Dacie, iar dupa 1 an o vinde. N-a impresionat nicio fata. Masina trebuie sa fie de vina!

In viata unui baiat, Dacia e precum armata. Il face barbat. Invata sa sufle in jiglere, sa desfunde carburatorul si sa curete rugina de la praguri. O are, dar nu-l ajuta cu nimic.

La 25 ani, barbatul iese cu masina la agatat. Barbatii capata curaj doar in spatele volanului. Daca ii dai jos din masina, se rusineaza ca niste fete mari. Daca vede o femeie cu decolteu generos si fusta mini, ce credeti ca face? Ii cumpara flori? Ii recita o poezie? O invita in oras?

Nu. O claxoneaza ca tembelu'. Ca doar atat il duce capul. Sa claxoneze.

Barbatul este atat de obsedat de masini, incat trateaza femeile de parca ar fi masini. In ambele cazuri, el vrea sa fie PRIMUL. Primul care "da in ea", primul care-i rupe "tzipla"... de ce sa ia una "alergata" de altii? Ce, el e mai prost?!?

Daca nu are bani, barbatul se afla intr-o dilema existentiala. Daca ar avea bani, si-ar lua o masina frumoasa, scumpa si noua. Prin analogie, si-ar lua si o femeie frumoasa, inalta si virgina. Dar nu are bani. Ce sa aleaga? O masina frumoasa dar second-hand, sau o masina urata dar noua (a se citi "Dacia Logan")? La femei e la fel: o femeie frumoasa, dar "alergata" de altii, sau una urata, dar virgina?

Viata e cruda. Dumnezeu e sus. Iar barbatu e jos. Jos de tot. El sfarseste intr-un Logan, visand la Mercedes E-Klasse, alaturi de o femeie grasa si (c)urva, visand la Nicoleta Luciu.
<<

Monday, October 8, 2007

0 comments

Chestii cu care nu poti sa tai pisica in doua si nici sa bati cuie

Cele mai scumpe telefoane din lume
Credeati ca, la cei 600 de dolari ai sai, noul iPhone al lui Apple este un telefon scump?
Nici pe departe!

Cele mai scumpe telefoane din lume pot ajunge sa coste mai mult decat un apartament de lux in centrul Parisului.
Iata cateva dintre ele.


10. Gresso Black Aura Collection - aproape 13.000 de dolari

Telefoanele fabricate de Gresso au carcasa facuta din lemn negru african, vechi de 200 de ani.
Cel mai scump aparat din serie are fata din aur de 18 carate.



9. Motorola V220 Editie Speciala - 51.800 de dolari

Acest model de Motorola a fost "customizat" de designer-ul austriac Peter Aloisson, care a luat un telefon standard, l-a incrustat cu 1.200 de diamante si i-a montat o tastatura din aur de 18 carate.



8. Samsung SPH-E3200 incrustat cu diamante - 54.000 de dolari

Acest model a fost creat de Choi Moon-Young care l-a incrustat cu 240 de diamante si l-a infrumusetat cu vopsea aurie.




7. Motorola SLVR L7 incrustat cu diamante - 75,000 de dolari

Acest telefon arata la fel ca orice alt Motorola SLVR L7, singura diferenta fiind cele 260 de diamante incrustate in carcasa sa.




6. Vertu Signature - 81.000 de dolari

Cine are rabdare sa numere va descoperi ca pe carcasa acestui telefon facut din aur sunt incrustate 934 de diamante, la care se adauga cele inca 48 de pe tastatura.




5. Vertu Diamond - 88.000 de dolari

Acest aparat este facut in intregime din platina si incrustat cu diamante.

Doar 200 de astfel de telefoane s-au fabricat in toata lumea.




4. Sony Ericsson Black Diamond - 300.000 de dolari

Fata de celelalte telefoane din aceasta lista, care sunt mai mult bijuterii, Sony Ericsson Black Diamond este un gadget foarte folositor.

Acest telefon celular este echipat, printre altele, cu un procesor Intel Xscale de 400 Mhz, camera digitala de 4 megapixeli, touch screen si se poate conecta la internet prin WiFi.

Au fost fabricate doar 5 bucati.




3. Cobra - Vertu - 310.000 de dolari

Cobra are pe carcasa 2 diamante taiate, fiecare, de cate doua carate, un diamant rotund, de un carat, doi ochi de smarald si 439 de rubine care totalizeaza 21 de carate.

De asemenea, toate telefoanele Vertu se conecteaza la un serviciu care ofera informatii cu privire la destinatii de calatorie, la distractie, la restaurante sau diverse evenimente.

Modelul Cobra a fost inspirat de bijutierul parizian din secolul 19, Frederic Boucheron.
Doar opt bucati exista in intreaga lume.




2. Diamond Crypto Smartphone - 1,3 milioane de dolari

Diamond Crypto Smartphone ar fi trebuit sa se afle pe aceeasi pozitie cu castigatorul acestui clasament, GoldVish LeMillion, insa faptul ca Guiness l-a numit pe acesta din urma cel mai scump telefon il trimite pe Diamond Crypto pe locul al doilea.

Telefonul are o carcasa din platina, acoperita cu 50 de diamante, din care zece sunt diamante albastre, foarte rare.




1. GoldVish LeMillion - 1,3 milioane de dolari

Cel mai scump telefon din lume, potrivit Guiness, este facut din aur alb de 18 carate si incrustat cu diamante care insumeaza 120 de carate.

Prima oara aparatul a fost scos la lumina anul trecut, la targul Milionarilor, din Moscova.
Creatia designerului Emmanuel Gueit are chiar functionalitati sporite pentru gama telefoanelor super-scumpe.